loading...
دانلود ها
download ha4 بازدید : 6 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

BeautyDiamond دانلود اسکرین سیور BeautyDiamond ScreenSaver

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام BeautyDiamond Screen Saver را برای شما عزیزان در فرادانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در  واقع شود. 


download ha4 بازدید : 7 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

babylon دانلود Babylon Pro 9.0.2   مترجم حرفه ای تحت ویندوز

شاید بتوان گفت بابیلون را همه میشناسند نرم افزار مترجم babylon یکی از قدرتمندترین نرم افزار های دیکشنری جهان است که خصوصیات منحصر بفرد و فوق العاده کارآمدی دارد.توسط این برنامه می توانید لغات یا متون خود را به بیش از ۵۰ زبان دنیا ترجمه کنید.امکان جالب دیگری که این برنامه میتوانید کبلید میانبری مانند crtl+right click را به برنامه معرفی کنید و از آن به بعد روی لغات دلخواه خود دکمه کنترل و راست کلیک را فشار دهید تا برنامه آن را برایتان ترجمه نماید. 


download ha4 بازدید : 4 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

|دانلود انیمیشن The Reef 2: High Tide  با یک لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

The Reef 2 High Tide Walmart دانلود The Reef 2: High Tide   انیمیشن جدید تپه دریایی 2

ژانر: انیمیشن

کیفیت: BDRip

فرمت: MKV

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: “پی” ماهی شجاعی هست که با دوستانش جایی در اعماق دریا زندگی می کنند. او مهارت های زیادی دارد و می تواند حتی با کوسه ها و هشت پا ها مبارزه کند. اما |پی” تنهای ماهی هست که از شهر و دوستانش مراقبت می کند و عوارض به خصوصی دارد …

 

download ha4 بازدید : 4 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

فتوشاپ را قورت بده مجموعه در قالب 2DVD می باشد، که آموزش فتوشاپ را به زبانی ساده از مبتدی تا پیشرفته در بر دارد، با استفاده از این مجموعه کاربر حرفه ای فتوشاپ خواهید شد، در این مجموعه با تمامی بخش های فتوشاپ آشنا خواهید شد و به راحتی می توانید تصاویر گرافیکی مورد نظر خود را خلق کنید، لازم به ذکر است که در این مجموعه Adobe Photoshop برای نصب نیز موجود می باشد.

»برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 12000 تومان

download ha4 بازدید : 9 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

extended دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended   نسخه نهایی فتوشاپ 13

اگر گرافیست هستید و نیاز به یک ابزار قدرتمند گرافیکی دارید شک نکنید که ارتقا به نسخه ۱۳ فتوشاپ امری غیر قابل اجتناب می باشد. شرکت ادوبی در این نسخه از نرم افزار محبوبش شاهکاری را تولید کرده است که حیرت همگان را برانگیخته است.یکی از ویژگی های جالب توجه نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی به صورت پیش فرض بوده که به جرات می توان گفت در تاریخ عرضه فتوشاپ این گزینه برای اولین بار بوده است که اتفق می افتد.در این نسخه از نرم افزار سعی شده است که ابزار های حرفه ای تر برای یک طراحی بی نظیر در اختیار کاربر قرار گیرد و پیشرفت های بسیار قابل ملاحظه ای در بخش ۳ بعدی نرم افزار رخ داده است.  



download ha4 بازدید : 9 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

hijack دانلود HijackThis 2.0.4   محافظ مطمئن ویندوز شما

نرم افزار ها پس از نصب تغییراتی را درقسمت رجیستری سیستم شما انجام میدهند گاهی برخی نرم افزار های مخرب هم همینکار را میکنند و تغییرات ناخوشایندی را در قسمت رجیستری سیستم ها انجام میدهد.مثلا اجازه تغییر بک گراند ویندوز یا باز شدن کنترل پنل را میگیرند.نرم افزار HijackThis رجیستری سیستم شما را چک میکند و تغییرات آن را به شما نشان می دهد و شما از هر تغییر که راضی نبودید می توانید آن را به حالت اول برگردانید،اینکار میتواند در بهبود سیستم های ویروسی بسیار کاربردی باشد.  

download ha4 بازدید : 7 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

panets دانلود بازی Planets Under Attack 2012

بازی بسیار زیبا و جذاب Planets Under Attack 2012 که توسط شرکت Targem Games برای PC در سال ۲۰۱۲ ساخت و منتشر شده است ، این بازی شباهت هایی با بازی مرغ های مهاجم دارد و از این رو می توان آن را در دسته ژانرهای Indie قرار داد ، در این بازی شما یک به یک به سیارات حمله و آنها را تسخیر می کنید که امتیازگیری و نبرد در آن حرف اول را خواهد زد ، بازی دارای گرافیکی کارتونی اما بسیار جذاب می باشد و همچنین دارای گیم پلی طولانی نیز هست که مدت ها شما را سرگرم خواهد نمود.




download ha4 بازدید : 14 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

این مجموعه در قالب 2DVD که شامل آموزش اینترنت به زبان بسیار ساده از مبتدی تا پیشرفته می باشد که مخصوص افرادی که تازه قصد کار و آشنایی با اینترنت را دارند. این مجموعه آموزش مبانی استفاده از اینترنتی و گشت گذار در وب تا آموزش های متفرقه مرتبط دیگر را شامل می شود. از جمله آموزش های این مجموعه عبارتند از آموزش نصب مودم، ایجاد ایمیل، ترجمه آنلاین متون و ... .

»برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 9800 تومان

download ha4 بازدید : 7 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

google desk دانلود Google Desktop 5.9.1005.12335   خدمات گوگل در دسکتاپ

Google Desktop برنامه ای است که جست و جو در گوگل را برایتان ساده کرده است. این نرم افزار امکان جستجو در دسکتاپ را فراهم می کند که این جستجو شامل متن کامل ایمیل، فایل، موسیقی، عکس، چت، جی میل، صفحات وب نیز می شود. این برنامه سبب می شود براحتی بتوانید کارهای روزمره خود با گوگل را انجام دهید.



تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از این سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 725
  • کدهای اختصاصی

    ابزار رایگان وبلاگ

    پیج رنک

    ابزار هدایت به بالای صفحه




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    ارسال لینک