loading...
دانلود ها
download ha4 بازدید : 9 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (1)

RealPlayer Version Plugin دانلود RealPlayer v1.1.2.0   نرم افزار پخش کننده برای اندروید

RealPlayer v1.1.2.0 پخش کننده بسیار عالی و قدرتمندی است.این هم ورژن جدید برنامه و پخش کننده معروف Real Player که اینبار برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است.سرگرمی در اندروید خود را با Real Player تجربه کنید.
Real Player یکی از بهترین برنامه های اندرویدی است که با اون میتونید از دیدن فیلم , موسیقی و عکس های خودتون در اون لذت ببرید !

Real Player کاربر پسند تر از همیشه که یک رابط بصری بین شما و گوشی اندرویدی تان خواهد بود.این نرم افزار برای اندروید نسخه ۲٫۱ به بالا قابل اجرا است.



download ha4 بازدید : 11 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

mozilla seamonkey مرورگر قدرتمند و پرسرعت SeaMonkey 2.14

اگر به دنبال نرم افزار مرورگری هستید که نیاز های مختلف ابتدایی شما را برطرف کند ما این مرور گر را به شما پیشنهاد می کنیم. وجود مرور گرهای حرفه ای مانند فایرفاکس ، اپرا ، کروم باعث شده این مرور گر های قوی در حاشیه بمانند.امروزه مرورگرهای اینترنتی به تعداد فراوان و از سوی کمپانی های مختلف ارائه می شود که تا حدودی توانسته اند هر نوع سلیقه ای را راضی کنند و برای خود از بازار مرورگرهای اینترنتی سهمی را مال خود کنند.کمپانی موزیلا نیز با ارائه مرورگرهایی در این عرصه پیشرومی باشد.یکی از مرورگرهای این کمپانی SeaMonkey می باشد که بسیار حرفه ای و کامل طراحی شده است.  



download ha4 بازدید : 12 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

|دانلود انیمیشن ParaNorman با یک لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

Paranorman 2012 Movie Poster دانلود انیمیشن ParaNorman   انیمیشن پارانورمن

ژانر: انیمیشن

کیفیت: ۷۲۰p

فرمت: MKV

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پسر بچه ای برای نجات شهرش ارواح، مردگان متحرک و بزرگترانش را جمع می کند و سعی می کند تا مانع وقوع مصیبتی بزرگ شود…



download ha4 بازدید : 12 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

Control panel for Android v1.02 دانلود Control panel for Android v1.02   نرم افزار کنترل پنل برای اندروید

Control panel for Android v1.02 همانند کنترل پنل رایانه عمل می کند. بدین صورت که دسترسی سریعی به امکاناتی از گوشی، که نیاز بیشتری به آن ها دارید، می دهد. دسترسی به تنظیمات صوتی مثل زنگ تماس و صدای سیستم، دسترسی به تنظیمات نمایشگر مثل نور و زمان خاموشی، دسترسی به تنظیمات شبکه مثل بلوتوث، وایرلس و حالت هواپیما، و دسترسی به سایر مواردی که به آنها نیاز خواهید داشت به آسانی صورت می گیرد. برنامه شامل ۵ تم مختلف است که شامل رنگ های قرمز، آبی، سبز، روشن و تاریک است.این نرم افزار برای اندروید نسخه ۱٫۵ به بالا قابل اجرا است.

 


download ha4 بازدید : 11 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars for pc دانلود Angry Birds Star Wars v1   بازی جذاب پرندگان خشمگین برای کامپیوتر

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.




download ha4 بازدید : 11 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager دانلود Internet Download Manager 6.12 Build 26   مدیریت حرفه ای دانلود

Internet Download Manager یکی از مشهورترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید با بالاترین سرعت ممکن اینترنت خود فایل ها را دانلود کرده و در صورت قطعی اینترنت نیز قسمت دانلود شده را حفظ کرده و در صورت وصلی ادامه دانلود را انجام دهید.  




download ha4 بازدید : 12 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Zombie Highway دانلود Zombie Highway v1.0   بازی زامبی های بزرگراه برای اندروید

Zombie Highway v1.0 این بازی که چند وقت پیش ها برای منتشر شده بود در حال حاضر برای اندروید دردسترس میباشد.شما سوار یک خودرو در بزرگراهی هستید که مورد هجوم زامبی ها قرار گرفته است.البته موانع و سلاح هایی نیز وجود دارند که به کمک آن ها میتوانید زامبی ها را نابود کرده و امتیاز کسب نمایید.این بازی برای اندروید نسخه ۲٫۳ به بالا قابل اجرا است.

 



download ha4 بازدید : 11 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

PowerAMP Music Player دانلود نرم افزار PowerAMP Music Player v2.0.5   پخش کننده موزیک برای اندروید

PowerAMP Music Player v2.0.5 نرم افزاری است که با آن میتوانید بسیاری از فرمتهای صوتی را پخش کنید.به طور مثال میتوانید فایل های MP3, OGG, WMA/WMA Pro, M4A/MP4, FLAC, WAV, APE, WV, ALAC, TTA را پخش کنید.این برنامه دارای تنظیمات صدا و تنظیمات برای میزان صدای زیر و بم نیز میباشد.این نرم افزار برای اندروید نسخه ۲٫۰ به بالا قابل اجرا است.



download ha4 بازدید : 16 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Google Play Store دانلود Google Play Store v3.5.16   نرم افزار فروشگاه بازی گوگل برای اندروید

Google Play Store v3.5.16 فروشگاه بسیار عالی ای است که پس از اینکه در آن لوگین میکنید میتوانید جدیدترین و بهترین بازیهای روز دنیا را یا به صورت مجانی دریافت کنید یا به صورت کامل خریداری کنید.این نرم افزار برای اندروید نسخه ۲٫۰ به بالا قابل اجرا است.شما میتوانید استفاده از سرویس ابری (cloud) برای خواندن کتاب، شنیدن موسیقی، مشاهده فیلم را در پیش بگیرید.مشاهده لیست جدیدترین، بهترین و پرطرفدارترین برنامه ها و بازی های رایگان و غیر رایگان از دیگر امکانات آن است.

 


download ha4 بازدید : 12 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

AIMP دانلود AIMP 3.20.1155   پلیر حرفه ای و قدرتمند

AIMP یک نرم افزار قدرتمند برای پخش فایل های صوتی شما می باشد. این نرم افزار از بسیاری فرمت های موجود پشتیبانی می کند و نیاز های شما را در زمینه پخش فایل های صوتی تا حدود بسیار زیادی مرتفع خواهد کرد.این نرم افزار دارای ابزارهای گوناگون برای کار با فایل های صوتی است که شنیدن فایل های صوتی را برای شما لذت بخش می کند.  



download ha4 بازدید : 10 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Notepad++ دانلود Notepad++ 6.2.2   نوت پد پیشرفته

همیشه داشتن نرم افزار های بروز برای انجام کارها جزو ضروریات می باشد حال آنکه این نرم افزار نوت پد پلاس باشد که بسیار کاربردی می باشد.اگر جزو برنامه نویسان حرفه ای باشید نوت پد پلاس جز نرم افزارهای ضروری در حد بودن در دسکتاپ برای شماست.  



download ha4 بازدید : 9 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Byte248 دانلود بایت شماره ۲۴۸   ضمیمه روزنامه خراسان

مهم ترین عناوین ضمیمه بایت شماره ۲۴۸روزنامه خراسان:

  •  هفته پر خبر آی‌سی‌تی کشور
  •  چاقویی که در غلاف جا نمی‌گیرد
  •  سی‌گیت برخاسته از آی‌بی‌ام
  •  آندروید وحشی است و اپل محدود!
  •  بدلی برای Firefox OS
  •  جارو را به دم نبندیم!
  •  یک قفل مستحکم روی نامه‌های الکترونیکی
  •  اولین گام برای داشتن ویندوز ۸
  •  ترفند وب
  •  نسل آینده در حصار بازی های رایانه ای
  •  پاور مطمئن، سیستم مطمئن
  •  حمایت به شرط تولید با کیفیت
  •  دریایی از فایل‌های چند رسانه‌ای
  •  گوگل برای شما می‌خواند
  •  جعبه ابزاری برای آندروید
  •  نجات از پارکینگ
  •  پنجره‌ای رو به کاشی‌ها! (قسمت اول)
  •  جدول شماره ۲۴۸
  •  بازی، یک آسمان آبی بی‌کران
  •  بازی، آغازی توفانی برای سه گانه دوم
  •  بازی، نینجا جدای‌ خشمگین
  •  و…


download ha4 بازدید : 9 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Opera دانلود Opera 12.11   مرورگر حرفه ای وب

 

اگر در وب گردی به دنبال سرعت بیشتر لود سایتها هستید شک نکنید که یکی از گزینه های پرسرعت برای وب گردی مرورگر اپرا می باشد.این مرورگر از قابلیت تب نیز پشتیبانی می کند و می توانید به جای باز کردن چندین صفحه جدید از تب های جدید در یک پنجره استفاده کنید.این نسخه از نرم افزار اپرا دارای بهبود های بسیار قابل توجهی بوده و سرعت بسیار بالایی را در برداشته است. 



download ha4 بازدید : 7 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

Thunderbird دانلود Thunderbird 17.0   مدیریت حرفه ای ایمیل

اگر برای مدیریت ایمیل خود نیاز به یک ابزار حرفه ای دارید به شما نرم افزار Thunderbird را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار که دارای ابزار مناسبی برای مدیریت ایمیل می باشد می تواند ابزار خوبی برای شما باشد که بدون مراجعه به سایت ایمیل بتوانید ایمیل خود را مدیریت کنید.  



download ha4 بازدید : 5 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

Firefox 17.0 Beta 6 دانلود Firefox 17.0 Beta 6   مرورگر امن و پرقدرت وب

Mozilla Firefox از مرورگرهای پر سرعت و معروف تحت وب به شمار می رود. داشتن امنیت و سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات اینترنت از ویژگی های بارز این مرورگر به شمار می رود. علاوه بر این در این برنامه می توان هزاران افزونه و پلاگین جهت افزایش کاربردهای آن اضافه نمود که در هنگام گشت و گذار در اینترنت مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. این برنامه دارای دانلود منیجری قوی بوده که به شما بر مدیریت دانلود فایل هایتان از اینترنت کمک می نماید.




download ha4 بازدید : 4 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

windows 8 دانلود Windows 8 All In One   نسخه نهایی ویندوز 8 مایکروسافت

مایکروسافت با ارائه ویندوز ویستا یک شکست بزرگ را تجربه کرد ولی با ارائه ویندوز ۷ توانست بار دیگر قدرت خود را همگان نشان دهد.این شرکت در ادامه حرف از ویندوز ۸ را به میان اورد که شاید برای بسیاری تکراری بر ویندوز ۷ تلقی میشد ولی این شرکت با ارائه یک نسخه بسیار ایده آل و بسیار سبک توانست بار دیگر بازار سیتم عامل ها را جذب خود کند. 

انجمن گفتگوی فرا دانلود



download ha4 بازدید : 13 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

acemoney دانلود AceMoney Lite   نرم فازار حسابداری حرفه ای

شاید شما هم به دنبال یک برنامه حسابداری کوچک برای مدیریت مباحث مربوط به حسابداری شخصی و یا خانواده خود باشید.نرم افزار AceMoney Lite یک نرم افزار حسابداری قدرتمند است که به شما کمک میکند مسائل اقتصادی خود را مدیریت کنید.می توانید نام اعضا یا مشتریان خود را براحتی در برنامه ثبت کنید و تراکنش های مالی آنها را ثبت و بررسی نمائید.  

پویاسازان1468x60



download ha4 بازدید : 6 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

CCleaner دانلودCCleaner 3.24.1850   نرم افزار بهینه سازی ویندوز

خیلی وقتها پیش آمده است که سرعت کامپیوترتان به شدت افت می کند و با کار کردن آن بیش از پیش ناراحت می شوید ولی دلیل این کار را نمی دانید.شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از ۵۰ درصد دلیل کندی سرعت ویندوز وجود فایل های بیهوده و سنگین شدن کوکی و هیستوری و…. باشد که در سیستم وجود دارد.اگر می خواهید از دست این فایل های مخرب رها شوید به شما نرم افزار CCleaner  را پیشنهاد می کنیم.  

سامانه پیام کوتاه ایران اس ام اس468x60


download ha4 بازدید : 10 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

Google Chrome دانلود Google Chrome 25.0.1323.1 Dev   مرورگر پرسرعت گوگل کروم

Google Chrome نرم افزاری مشهور برای وب گردی می باشد که توسط شرکت مشهور گوگل تولید و عرضه شده است.این مرورگر دارای سه نسخه بتا ، استیل و مخصوص برنامه نویسان و پیشرفت دهندگان می باشد.در این نسخه که از نوع سوم می باشد کروم برای آزمایش نسخه جدید مرورگرش از کاربران می خواهد که از این نسخه استفاده کنند و در صورت بروز مشکل برای بهبود کیفیت آن گزارش دهند. 

انجمن گفتگوی فرا دانلود




download ha4 بازدید : 14 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

|دانلود انیمیشن Brave با یک لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 دانلود انیمیشن Brave

ژانر: انیمیشن، کمدی ، ماجراجویی

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: MKV

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: این انیمیشن درباره ی یک شاهزاده خانم به نام “مریدا” است. “مریدا” علاقه فراوانی به تیراندازی دارد ولی خانواده او با این کارش مخالف هستند از این رو وی در یک روز از خونه فرار می کند و به دنبال سرنوشت زندگی اش می رود و در این راه به طور کاملا اتفاقی باعث ایجاد شورش در قلمرو پدرش می شود و…



download ha4 بازدید : 6 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

BeautyDiamond دانلود اسکرین سیور BeautyDiamond ScreenSaver

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام BeautyDiamond Screen Saver را برای شما عزیزان در فرادانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در  واقع شود. 


download ha4 بازدید : 7 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

babylon دانلود Babylon Pro 9.0.2   مترجم حرفه ای تحت ویندوز

شاید بتوان گفت بابیلون را همه میشناسند نرم افزار مترجم babylon یکی از قدرتمندترین نرم افزار های دیکشنری جهان است که خصوصیات منحصر بفرد و فوق العاده کارآمدی دارد.توسط این برنامه می توانید لغات یا متون خود را به بیش از ۵۰ زبان دنیا ترجمه کنید.امکان جالب دیگری که این برنامه میتوانید کبلید میانبری مانند crtl+right click را به برنامه معرفی کنید و از آن به بعد روی لغات دلخواه خود دکمه کنترل و راست کلیک را فشار دهید تا برنامه آن را برایتان ترجمه نماید. 


download ha4 بازدید : 4 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

|دانلود انیمیشن The Reef 2: High Tide  با یک لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

The Reef 2 High Tide Walmart دانلود The Reef 2: High Tide   انیمیشن جدید تپه دریایی 2

ژانر: انیمیشن

کیفیت: BDRip

فرمت: MKV

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: “پی” ماهی شجاعی هست که با دوستانش جایی در اعماق دریا زندگی می کنند. او مهارت های زیادی دارد و می تواند حتی با کوسه ها و هشت پا ها مبارزه کند. اما |پی” تنهای ماهی هست که از شهر و دوستانش مراقبت می کند و عوارض به خصوصی دارد …

 

download ha4 بازدید : 4 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

فتوشاپ را قورت بده مجموعه در قالب 2DVD می باشد، که آموزش فتوشاپ را به زبانی ساده از مبتدی تا پیشرفته در بر دارد، با استفاده از این مجموعه کاربر حرفه ای فتوشاپ خواهید شد، در این مجموعه با تمامی بخش های فتوشاپ آشنا خواهید شد و به راحتی می توانید تصاویر گرافیکی مورد نظر خود را خلق کنید، لازم به ذکر است که در این مجموعه Adobe Photoshop برای نصب نیز موجود می باشد.

»برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 12000 تومان

download ha4 بازدید : 9 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

extended دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended   نسخه نهایی فتوشاپ 13

اگر گرافیست هستید و نیاز به یک ابزار قدرتمند گرافیکی دارید شک نکنید که ارتقا به نسخه ۱۳ فتوشاپ امری غیر قابل اجتناب می باشد. شرکت ادوبی در این نسخه از نرم افزار محبوبش شاهکاری را تولید کرده است که حیرت همگان را برانگیخته است.یکی از ویژگی های جالب توجه نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی به صورت پیش فرض بوده که به جرات می توان گفت در تاریخ عرضه فتوشاپ این گزینه برای اولین بار بوده است که اتفق می افتد.در این نسخه از نرم افزار سعی شده است که ابزار های حرفه ای تر برای یک طراحی بی نظیر در اختیار کاربر قرار گیرد و پیشرفت های بسیار قابل ملاحظه ای در بخش ۳ بعدی نرم افزار رخ داده است.  



download ha4 بازدید : 9 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

hijack دانلود HijackThis 2.0.4   محافظ مطمئن ویندوز شما

نرم افزار ها پس از نصب تغییراتی را درقسمت رجیستری سیستم شما انجام میدهند گاهی برخی نرم افزار های مخرب هم همینکار را میکنند و تغییرات ناخوشایندی را در قسمت رجیستری سیستم ها انجام میدهد.مثلا اجازه تغییر بک گراند ویندوز یا باز شدن کنترل پنل را میگیرند.نرم افزار HijackThis رجیستری سیستم شما را چک میکند و تغییرات آن را به شما نشان می دهد و شما از هر تغییر که راضی نبودید می توانید آن را به حالت اول برگردانید،اینکار میتواند در بهبود سیستم های ویروسی بسیار کاربردی باشد.  

download ha4 بازدید : 7 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

panets دانلود بازی Planets Under Attack 2012

بازی بسیار زیبا و جذاب Planets Under Attack 2012 که توسط شرکت Targem Games برای PC در سال ۲۰۱۲ ساخت و منتشر شده است ، این بازی شباهت هایی با بازی مرغ های مهاجم دارد و از این رو می توان آن را در دسته ژانرهای Indie قرار داد ، در این بازی شما یک به یک به سیارات حمله و آنها را تسخیر می کنید که امتیازگیری و نبرد در آن حرف اول را خواهد زد ، بازی دارای گرافیکی کارتونی اما بسیار جذاب می باشد و همچنین دارای گیم پلی طولانی نیز هست که مدت ها شما را سرگرم خواهد نمود.




download ha4 بازدید : 14 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

این مجموعه در قالب 2DVD که شامل آموزش اینترنت به زبان بسیار ساده از مبتدی تا پیشرفته می باشد که مخصوص افرادی که تازه قصد کار و آشنایی با اینترنت را دارند. این مجموعه آموزش مبانی استفاده از اینترنتی و گشت گذار در وب تا آموزش های متفرقه مرتبط دیگر را شامل می شود. از جمله آموزش های این مجموعه عبارتند از آموزش نصب مودم، ایجاد ایمیل، ترجمه آنلاین متون و ... .

»برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 9800 تومان

download ha4 بازدید : 7 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

google desk دانلود Google Desktop 5.9.1005.12335   خدمات گوگل در دسکتاپ

Google Desktop برنامه ای است که جست و جو در گوگل را برایتان ساده کرده است. این نرم افزار امکان جستجو در دسکتاپ را فراهم می کند که این جستجو شامل متن کامل ایمیل، فایل، موسیقی، عکس، چت، جی میل، صفحات وب نیز می شود. این برنامه سبب می شود براحتی بتوانید کارهای روزمره خود با گوگل را انجام دهید.



download ha4 بازدید : 8 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

dexter 2 the game دانلود Dexter the Game 2   بازی اکشن برای IOS

اگر اهل دیدن سریالهای روز دنیا باشید بدون شک با سریال دکستر آشنایی دارید. در این سریال داستان زندگی یک قاتل سریالی روایت می‌شودکه نامش دکستر است. کار او کشتن افرادی است که توانسته‌اند از دست قانون فرار کنند و حالا در حال انجام کارهای نادرست در سطح شهر میامی هستند. حالا شما در نقش دکستر باید در شهر میامی به‌سراغ این قاتلان بروید و با روش‌های خاص دکستر دنیا را از شر آن‌ها خلاص کنید! محیط بازی Open-world است و این به معنای آن است که شما در بازی آزادی عملی بالایی دارید و می‌توانید در نقاط گوناگون شهر حرکت کنید.

 

download ha4 بازدید : 13 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

android%20voice دانلود نرم افزار Android Voice Xtreme برای اندروید

Android Voice Xtreme نام نرم افزار جالب و بسیار کاربردی است که با استفاده از آن شما می توانید به کار هایتان سرعت ببخشید و بدون استفاده از دست هایتان، تنها با دادن یک فرمان صوتی، شاهد انجام کار مورد نظر توسط گوشی یا تبلت اندروید خود باشید. امکان فعال کردن این برنامه تنها با تکان دادن گوشی وجود دارد، همچنین این نرم افزار که وضعیت های مختلفی مانند حالت داخل ماشین دارد، با هدست بلوتوث نیز کار می کند.این نرم افزار برای اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا قابل اجرا است.

www.lta.ir468x60


download ha4 بازدید : 9 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

\"Facebook

اگر از مخاطبان و اعضای سایت فیس بوک می باشید برای شما نرم افزاری را آماده دانلود کرده ایم که به شما امکان چت با دوستانتان در فیس بوک را به راحتی میدهد. این نرم افزار دارای قابلیت هایی است که یک ارتباط حرفه ای و کامل را برای شما فراهم می کند.Facebook Messenger نرم افزاری کاربرپسند و با قابلیت های فراوان که به صورت رایگان اماده دانلود می باشد. 

\"آموزش


\"آبان

\"گلدیران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از این سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 724
  • کدهای اختصاصی

    ابزار رایگان وبلاگ

    پیج رنک

    ابزار هدایت به بالای صفحه




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    ارسال لینک